rozterka epistemologiczna

Czy jeżeli zauważam, że pewne osoby, co tworzą lub w ogóle coś, cokolwiek powołują do istnienia, co reprezentuje szeroko pojętą dziedzinę „kultury jak również sztuki a i jeszcze humanistyki”, że te osoby jakoś tam funkcjonują i nawet ktoś tam się nimi interesuje, i są wydawane, publikowane, zapraszane, wystawiane, jeżeli zauważam, że te osoby są po prostu „durne”, a słowo to jest kwintesencją wszystkich braków, jakie zauważam, to czy a) jestem zazdrosna, b) jestem bardzo mądra, c) jestem stara i zgorzkniała, d) wszyscy jesteśmy wybrakowani, więc nasz osąd też jest wybrakowany, więc tak już być musi.

632_rozterka_alphileo.wordpress.com.

633_rozterka_alphileo.wordpress.com

8 comments
  1. pajeczaki said:

    one po prostu są durne.. ;)

  2. ach! więc to jest kwestia ontologiczna! :)

  3. Anka said:

    C

  4. betko said:

    ja mam tak, i trwa to dość krótko: a, c, d, następnie myślę sobie, że w sumie mam to w dupie, bo jestem szczęśliwy z tym co mam i mnie otacza a na koniec takie małe b i idę spać;D

  5. no, bo nie chodzi by znać prawdę, ale by do prawdy dążyć, jak mawiają filozofowie, jacyś. nie pamiętam którzy. ale jacyś z pewnością

  6. GrubaAnka said:

    e. Napisać do nich/o nich post na blogu? Może przeczytają i będą się wstydzić.

  7. to nie o nich. to o innych.

  8. Czy wszystkie odpowiedzi mogą być jednocześnie prawdziwe? ;)

Napisz coś

