witaj nowy dniu

Pomiędzy drugą wiosenną migreną, a stacją benzynową, gdzie sprzedają kanapki z tuńczykiem, ale nie z łososiem, pomiędzy rozmową o klaunach (czarnym, białym i ryżym), a rozmową o sukience (czy czarna, czy koralowa), pomiędzy trzecim piwem czeskim i drugim winem białym, pomiędzy trzecim i czwartym rozdziałem, pomiędzy godziną pierwszą i godziną czwartą, pomiędzy Międzyzdrojami i Puławami, pomiędzy latającymi pięściami i samymi sukami, pomiędzy virasaną i savasaną, rachunkiem za gaz i za prąd (za wodę się nie liczy), biletem tam i biletem z powrotem, odwrotem i bez odwrotu, rogalem z czekoladą i pasztecikiem z pieczarką, kawą i kawą (tak, to zaczyna się zapętlać), pomiędzy „pomiędzy”, a „jest tak a tak”, pomiędzy – próbuję się w końcu obudzić.

– Dlaczego mi się ciągle chce spać? Może jestem chora?
– Może.

15 comments
  1. Z sennością mam podobnie, pewnie trzeba na słońcu poleżeć i nagrzać ciało jak jaszczurka. Zdjęcie boskie :))

  2. mam w domu małą pumę. jest raczej miła. chce tylko wyglądać groźnie.

  3. makowski said:

    Pomiędzy koncepcję
    I kreację
    Pomiędzy wzruszenie
    I odczucie
    Pada Cień

    A życie jest bardzo długie (…)

    Thomas Stearns Eliot
    „Wydrążeni ludzie”

  4. „Drobina chromatycznego zanieczyszczenia w symetriach kształtu indywidualnego lub zbiorowego projektu.” (George Steiner)

  5. Ela said:

    „bułkę przez bibułkę, a chuja goła ręka” autor nieznany

  6. bułkę przez bibułkę się nazywa nowa knajpa koło mnie, muszę odwiedzić ich toaletę.

  7. nic nie rozumiem. pewnie dlatego, że nasz Bidul usytuowany został przez władze administracyjne województwa daleko za Miastem.

  8. Ela said:

    Vontrompka: polecam knajpę, byłam tam w
    toalecie.

  9. joe said:

    piękne> Myślałam że to facet w futrze i kapeluszu ( ps. nie budx się)

  10. bardzo ciekawa dyskusja pod moją nieobecność. wniosek – powinnam być często nieobecna.

  11. makowski said:

    tak: kraj bez Moderatora…

Napisz coś

